jag

jag

lördag 4 oktober 2014

Hösten 2014 Huginvägen

Höst. Höst kommer med löfte om mindre tvång.
Mindre måsten. Jag måste inte vistas ute. Jag måste inte klippa gräset, rensa rabatter å gå på grillpartyn med vänner och getingar.
Hösten kommer med ett löfte om lugn och ro. Om värme vid en brasa och en god bok.
Hösten är vackrare än våren, som ett fyrverkeri i färger.



 Höstens sista bukett.
 
Höstens sita skörd av Amerikanska blåbär..
 
Min trädgård: Det gick så fort..




 





 





 







 
PÅ promenad runt kvarteret.
Höst hos Larssons med fina kontraster mellan granen och häcken.
 Messie katten på gatan

 Mellan skolan och vår gata.


 
TRÄDET SOM INTE ÄR ETT TRÄD.
 
Det ENDA i hela Sverige. Vet du vad det är för träd?



Tyvärr sönder klättrat, trots att bären är måttligt giftiga.
Jo det är ett KOREATRY! 
Stammarna är så vackra!
Vy mot Muninvägen.
 
 Hemma igen, i hallen "blommar" palettbladet ännu, ger lite höstkänsla inne också.
 
 
Alla bilder har jag tagit själv.
Ha en skön höst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.