jag

jag

onsdag 8 februari 2012

FB spel

Ja i åratal har jag varit på Fb, men så kände jag att det inte gav mig så mycket som jag lade ner i energi.
Hade tänkt sluta nu vid månads skiftet men så började jag spela Hidden chronicles och blev fast.
Vilket roligt spel. Man bygger en herrgård och så letar man gömda saker i olika scener. Man gör uppdrag och får poäng. Man spelar tillsammans med andra man känner.. Hälsar på varann och hjälper varann med olika uppdrag. Har du Fb kan jag varmt rekommendera detta spel. Liknade spel finns på blue fish men då kostar det pengar.
Personligen tycker inte jag man skall betala för spel på nätet.
Det är lätt att fullkomligt ruinera sig på spel och det är lätt att bli spelberoende.
Men är det gratis och man kan ha kul ser jag inget fel i det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.