jag

jag

onsdag 20 februari 2019

Runt omkring och mitt i


Det hände saker i går runt vår familj som vi egentligen inte har med att göra -Gudskelov !!!
Men såklart påverkar det oss och sonen i synnerhet.
Det som skedde är jag inte säker på är det bästa och jag tror det blev helt fel.
Men det finns absolut inget jag kan göra åt det och det angår mig inte heller. men det äter i själen för jag vet saker som borde komma fram.

Nu är alla saker från stallet hemma det går inte att undvika att se. Alla rum på nedervåningen är "drabbade"
Det är inte lätt byta stall det är likadant varje gång allt ska hem allt ska gås igenom och alla glömmer ta av sig skorna när de kommer från stallet.



Jag var hos kuratorn för sista gången i går. Det har varit ett bra stöd den här tiden.

Jag orkar faktiskt göra lite varje dag och nu ser jag fram emot att det ska bli så varmt att jag kan börja ute, för det läker själen.

Här blommar krokusen snart.


Jag hoppas alla lökarna jag satte åt några andra blir fina i vår så de kan tänka på mig och glädja sig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.