jag

jag

lördag 25 november 2017

Nu dansar julen in

💝💝💝💝

Somliga tycker jag är galen, men det är numera bevisat att man kan hålla vinterdepressionen stången genom att julpynta tidigt. ja så är det för mig.
Dels orkar jag inte plocka upp nästan 100 tomtar och sen plocka ner dem igen efter 2 veckor, dels behöver jag ta det lugnt närmare jul för att orka med.

I år har vi smyg pyntat lite. Vi har jul bakat med det skafferiet kunde frambringa.
 Bilder från vår sängkammare


Nu är alla tomtar på plats, allt är mer eller mindre städat och ikväll lägger vi på jul mattorna.
 ovan vardagsrummet nedan köket

Eriks rum


 


13 dec sätter vi helt traditionsenligt upp granen. bara den är ett litet helvete att få till precis som i fjol och åren innan dess....

2014

2015
 2016
det enda som jag ser är hur hela granen lutar likadant varje år och att toppen är krökt. får se hur det ser ut i år.

Ja i kväll lutar jag mig tillbaka och njuter av mitt hem.







Jag
önskar Er
en fantastisk
domsöndag.
 

 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.