jag

jag

måndag 6 april 2015

Anitas favoriter från Elmia.

Alla har vi våra favoriter. Här kommer 10 av mina.
I ordning, bäst först..
 Den här kan man köpa för 300 000 kr. Erik frågade ägaren.
 
 




***********************************************************************************
 
 



Pappa provkörde någon sorts ps simulator, så här glad var han när han var klar


Han brukar aldrig se så här glad ut annars.
trycket på tröjan är min kusins raggarband. Thomas spelar och sjunger i det bandet, de brukar spela på logar hos fölk.


Som ni ser kunde man ta sig ett snack med den här killen som antagligen är kändis i den här branschen men jag har noll koll.



alla bilder är tagna av Erik Johansson han sitter bredvid mannen i hatt.
pappa sa alltid att man skulle akta sig för gubbar i hatt som kör bil...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.