jag

jag

lördag 2 juni 2012

Mariebergs lilla springmeet 2012 2/6

Sweet poision var med arrangörer till springmeet på Marieberg.
Eva Estwood sjön från scenen mitt i gallerian .

Modellar minglade runt i gallerian med kläder från Sweet poison, ute på parkeringen vid Coop kunde man se alla fantastiska bilar.
jag önskade att jag hade en annan kamera än min lilla telefon. Så ni får hålla till godo med kvaliten.... den lämnar en del övrigt att önska...



Två av modellerna i Sweet poisons kläder.
Mingelbilder från Gallerian när Eva sjöng.


 Eva fixar till bordet för sina skivor mm
 Här ser man hur jätte mycket folk det var...

Så bilarna.. för det är väl dem ni väntar på...
med dotter och hennes pojkvän i epa-åldern var det dem vi kolla in först..




Hitta min favorit direkt...

















 Såg en hel del kul detaljer, åter kommer med fler..






Rock on Elvis...




Sonens drömbil en crown viktoria..

 Riktigt snygg... helt underbar...




 När baken är som bäst.. en underbar vy...


Gott om folk med coola jackr var det och många räggers...




 Jaa, vad skall man säga, hoppet är aldrig ute.... 

Lite bilder från min kamera och mig.
Fler kommer från Erik senare.
Vi tittar som bekant inte alltid på samma bilar....

He en trevlig lördags kväll!

om ni blev intresserade av kläderna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.