jag

jag

söndag 22 december 2013

Blåtiran

Jag har en fantastisk blåtira på höger öga.

Det är min man som gett mig den.
I söndags alltså för en vecka sedan skulle jag väcka min man för att be om hjälp att frosta ur kylskåpet.
Jag lutar mig över honom och tänker ge honom en puss på kinden.
Av någon outgrundlig anledning så rycker han till och vänder hastigt på huvudet, vilket med för att han slår pannan mot min kind.
Det gör inte ens speciellt ont och det är till en början inte ens rött.
men måndag morgon får jag en chock när jag ser mig i spegeln.

ALLA precis alla känns det som frågar vad jag gjort.
Som bekant är det julrusch nu och vi har varit rätt mycket på Mariebergs köpcentrum och gissa om man blir uttittad! Folk vänder sig om och glor.
Någon frågade till och med om min man misshandlar mig.
 Det gör han inte, han slår inte mig, inte barnen inte ens dom jävla getingarna dör här de släpps ut igen!

Ja så här snygg är jag just nu!
Man kan ju anta att ögonskuggan hamnat fel.. eller?
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.