jag

jag

torsdag 22 augusti 2019

Sommarens sista skälvande andetag.


Det blev en sen sommar, det blev en tidig höst och jag hängde inte alls med.
Ovan drakmynta
Blåbärsskörden blir rekord stor.

Annuellerna kom aldrig riktigt igång, vilket var väldigt tråkigt.



 Ovan dessa gula rosenskäror är helt nya i min trädgård.




Det är kyligt och det är så mycket jag borde göra.
men jag ska gå på cirkus i Örebro när Braziljack kommer och jag har just nu prioriterat handduken jag syr till Trolle.
Den är inte på långa vägar färdig...

Jag gläder mig dock åt perennerna som klarat sig själva med lite vatten och gödsel. (Tack Samira)

Underbara kuddar av blodnäva.



 ovan en liten annuell som jag satte, jätte söt men har ingen aning om vad det är.

Ovan en Fingerborgsblomma jag inte haft på många år men den är vacker.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.