jag

jag

fredag 27 maj 2016

Tredje klassens medborgare i sitt eget land.

Varje dag läser vi på nätat, i tidningar på tv:s text-TV om hur nyanlända får både det ena och det andra.
Det är fri tandvård, sjukvård.
Förtur till lägenheter och nu sist vill Hörby kommun köpa upp villor för att ge till flyktingar.

Samtidigt som människor som förlorat jobbet får gå från hus och hem...
Samtidigt som många i vårt samhälle idag ligger ute på nätterna och helt saknar bostad och en säng att sova i.

Varför har vi inte köpt hus och betalt lägenheter till dessa människor?

Vi hör varje dag om familjer, svenska familjer som lever på existensminimum och inte har råd att åka på semester ens till Liseberg.
Men vi ger nykomna flykting barn 3000 kr i månaden att skicka hem.
De som åker hem(vad hade de då här att göra?) får 75000 kr i start bidrag.

De ensamkommande barnen som upp ger att deras föräldrar är döda får 100 000 kr.
Bara denna reform kostar staten 700 miljarder i år.

Den som öppnar sitt boende eller sitt hem för flyktingbarn får ca 50 000 i månaden per unge.
 Vem i herrans namn har bestämt den summan,
Det är ju nästan så man funderar på att slänga ut ungarna och ta två flyktingbarn istället för då får vi också huset renoverat så de ska trivas, de som kommer från krig, ruiner och stampat jordgolv.

Någonstans är det någon som vill ha ett inbördes krig i Sverige.
Någon som vill rasera hela socialförsäkringssystemet genom att betala ut till dem som aldrig satt in en krona och som troligen aldrig kommer att göra det.
Läste igår om en pappa  med tre fruar och 20 barn som vill lämna Danmark för vi har bättre bidrag här så han slipper jobba.

Nej det stod inte att han ville slippa jobba.
men jag kände en gång i tiden en muslimsk man som hade 10 fruar och en plånbok tjock som telefonkatalogen på den tiden.
Hans barn svalt här i Sverige men han åkte ny mercedes. Han våldtog också kristna kvinnor från hans eget hemland.
Det gjorde att en kvinna med ett flickebarn fick flytta till annan ort mitt i natten.

Vi har importerat en kriminalitet som vi sen inte kan hantera. Svenska kvinnor blir ombedda att inte vistas ute ensamma på kvällar och helger, för då får de skylla sig själva om de blir våldtagna.

När unga kvinnor klagar på att de blir sexuellt ofredade av nyanlända unga män är svaret du får skylla dig själv du är inte utan skuld. frågan är vad är de skyldiga till?
Att de åkte bussen hem?
Att de inte hade Burka?
Att de anses som svenska horor oavsett om de är oskuld eller inte?

Jag tycker vi ska välkomna flyktingar, de som flyr för sitt liv, resten kan vi skicka tillbaka varifrån de kom, vet man inte varifrån man kommer kan väl Saudiarabien ta emot dem. Saudi står ju ändå bakom ISis. De vill ju göra världen muslimsk.

då kan de ju ta emot andra muslimer på flykt, vad de nu flyt ifrån, för om jag fattat saken rätt så är Is muslimer som vill införa sharialagar och det stämmer väl med vad som står i koranen, vad i herrans namn har de då här i ett kristet land å göra annat än ställa till elände?

Nu har dessa muslimer i Sverige blivit en ny elit.
Vi funderar allvarligt på att införa muslimska helgdagar, vissa bostadsområden i storstäderna har redan sharia lagar.
Polisen är så rädd för dessa stenkastande huliganer att de inte vågar åka in i dessa getton. Utryckningsfordon kommer inte in varken brandbilar eller ambulanser.

DET BORDE VARA DÖDSSTRAFF PÅ ATT HINDRA BLÅLJUS ATT UTFÖRA SITT VÄRV!!!

Om det varit skinnskallar hade de slagits ner med tårgas och batonger, nu vågar ingen göra något.

Jag tycker att vi först tar hand om våra svenska medborgare och ser till att de kan leva på sin pension, sin a-kassa mm.
Jag tycker att vi tar hand om andra när alla här har tak över huvudet och mat på bordet.

Jag tycker att när invandrar ungar inte sköter sig så utvisar vi hela förbannade släkten.
Vi kan inte försörja ett gäng kriminella, eller våldtäktsmän som kränker våra kvinnor och unga flickor.
Svenska idioter som gör samma brott tycker jag vi låser in.

Jag bodde här först, jag har betalt skatt och gör det rejält på min pension, mer än de som jobbar.
Om det inte räcker som argument kan jag tala om att hela min släkt betalt rikligt med skatt i generationer, när fan skall jag få tillbaka nått av det?
'Min pension är 7052 kr i månaden det är mindre än vad en nyanländ får. på det ska jag betala tandvård, hyra och sjukvård han får det gratis.

Jag är arg, jag känner mig kränkt till råga på allt skall min dotter kallas svennehora och jag skall skällas som slödder av dessa nya människor som får det jag inte ens får av mitt eget land.
Vad gör dem så mycket bättre än jag?

Det var som när jag jobbade i XX kommun för 26 år sedan.
Jag sökte tjänsten som biträdande gårdsföreståndare.
Men den gick till en tjej som kom från Stockholm utan utbildning. jag gick till facket och fick svaret när du
 satt och pluggade till fritidsledare jobbade hon i parkleken. (en verksamhet för småbarn med föräldrar)

Hon har jobbat längre än du.
Det tragiska var att när hon skulle göra statistiken över året som gått kunde hon inte det utan det fick jag göra.
Hon fick pengarna och jag fick göra hennes jobb.
Hon gick heller inte ut i verksamheten den fick jag sköta när vi jobbade.

När jag frågade chefen varför hon fick jobbet sa han hon är ju från Stockholm. Jag slutade. Då fick de lägga ner hela fritidsklubben för ingen kunde ha den verksamheten. Men man hade två föreståndare....

Lite så är det nu, vi får veta hur väl vi behöver dessa välutbildade invandrare, men sanningen är att majoriteten av dem är analfabeter och de kommer sannolikt aldrig ut i arbete.
Det är väldigt synd om dem men vi i Sverige kan inte betala en helt lands analfabeter. Frågan är hur många fler vi kunnat hjälpa på plats?
Idag har vi tagit biståndet från de som är allra sämst ställda, de som inget har att sälja eller inga pengar på banken att åka hit för.
De som sitter apatiska på golven i Syrien och svälter ihjäl eller i Somalia. Alla dom som förlorat allt i översvämningar, torkan eller i kriget.
 Pengar vi nu lägger på nya telefoner till de nyanlända.....

Jag var på arbetsförmedlingen och där stod ett tjugotal Somaliska kvinnor i huckle med maken ,alla barnen och tolken och sökte jobb.
Vad ska en somalisk kvinna i huckle som inte kan svenska jobba med i ett svenskspråkigt land?
Vore det inte läge lära henne svenska och svenska regler först?

Vi har skapat en elit som står utanför samhället.

Gud bevare oss.
När inte ens svenska kyrkan förstår dilemmat med förföljda medlemmar från jordens församlingar.
Hjälp dem som behöver hjälp, de som är tacksamma, som vill betala tillbaka genom att smälta in i vårt samhälle, de som respekterar oss.
 Resten kan fara dit pepparn växer.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.