jag

jag

lördag 12 december 2015

Det lackar mot jul



I dag har vi varit på Marieberg och handlat de sista julklapparna.
Jätte mycket folk men ändå inte trångt och nästan inga köer.
Jag slank in på Blomsterlandet och kunde inte motstå ett par Amaryllisar, bla en ny Benfica.

Som alla vet som känner mig så ÄLSKAR jag Amaryllisar.
Dessa blommar nu.




Nu har vi pyntat klart och det är lite mindre än det brukar för jag mår inte så värst sen jag fick problem med nacken.


I går klädde vi granen, det skulle vi gjort i dag men jag visste att vi inte skulle hinna innan Lucia om vi inte gjorde det i fredags.
Vi har nog en av Sveriges finast granar. Eller vad tycker du?
Några av sakerna som hänger i vår gran.




 Klar...
Mitt kök som det ser ut idag.


Jag Önskar Dig en fin
Lucia.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.