jag

jag

torsdag 21 december 2017

julpyntat 2017






Det här året har gått rasande fort. kanske beror det på att jag låg gipsad större delen av våren och delar av sommaren?
Det känns som -oj är det fortfarande jul?

I alla fall nu är julen nästan helt förberedd. Vi har julbakat med det vi hittade i skåpen, oj oj vad man kan hamstrar...


Jag har tillsammans med familjen städat vårt hus, inte perfekt men i alla fall så det inte ser smutsigt ut.



Jag har tagit lite pengar från matkassan och köpt barnen några julklappar.
 koppar krukan fick Erik av en vän som hittat den på tippen.


Jag har bäddat våra sängar med julpåslakanen jag köpte för fler år sedan. Jag har pyntat och försökt få det att se
 Tomten är köpt på loppis i Fornåsa. Duken har Anna-Stina, Kimmens mormor broderat till Kim en jul.
hemtrevligt ut. Nu är det bara chokladrutorna kvar och att göra köttbullar.


 
En gammal psalmbok pappa hittade under golvet i ett skjul vi rev i Forsvik 1967

 
 
 
Jag önskar Er alla
en
riktigt
God jul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.