jag

jag

onsdag 24 februari 2016

och ondskan härskar

Liberaler, Moderater och Unga centerpartister mfl driver frågor som varit tabu sen Jesus gick på jorden.

Nu driver ungdomsförbunden frågan om det inte ska vara tillåtet med incest. Varför ska inte syskon få ligga med varann? Jag varför inte?  Mitt argument emot är att det kan bli barn och dessa barn blir sällan som oss andra, tyvärr. Men säger en vän, varför inte det behöver ju inte bli barn. Nej förvisso men hela grejen är helt främmande i mina ögon.
Jag vet ingen kultur som säger jag till sex med familjemedlemmar.

Man driver frågan att nekrofili skall bli tillåtet, vem jag undrar - vem vill ligga med en död? och här i landet finns något som heter gravfrid. Kan man inte få slippa sex ens när man dött?

Man driver frågan om mång gifte. varför i herrans namn skulle jag vilja ha fler än en gubbe? det räcker och blir över med den jag har.
jag kan heller inte se vitsen med att ha flera fruar. jag vet att mormon kyrkan löste en akut kris i landet efter inbördeskriget i USA genom att låta en man gifta sig med flera fruar därför att det rådde akut brist på män efter kriget.

Jag vet att kalifen kan ha hur många fruar som helst och hålla flera fruar eller kvinnor i sitt harem han behöver inte ens gifta sig med alla. Det finns män som har över hundra barn och det var inte ovanligt förr i ex Egypten, men inte gjorde den samhällsstrukturen kvinnorna lyckliga precis.

Det är möjligt att vi rent generiskt inte är monogama, men ur en humanitär synvinkel är det väl ändå bäst att hålla sig till en, det är också det kristendomen förespråkar. jag tror det är ett sätt att slippa många otäcka sjukdomar, för ju fler som är inblandade i ett äktenskap desto större risk för könssjukdomar.

Men nu vill ungdomarna i de olika borgerliga partierna ställa alla dessa frågor på sin spets.

Vill vi ha fäder som helt lagligt ligger med sina döttrar?
Vill vi ha nekrofiler smygandes i bårhusen?
Vill vi ha mång gifte?

När blir då pedofili, våldtäkt och misshandel helt lagligt?
Och hur blir det då med tidelag ska det också tillåtas?

Jag tror på kärlek och jag tror på sex mellan älskanden men inte mellan barn och föräldrar eller syskon. Någonstans måste man få slippa vara en sexuell varelse, utan bara få vara.
Jag vet vänner som råkat hamna i samma säng efter en våt natt och det kändes inte bra dagen efter, så vitt jag förstått. Jag har varit vårdare för ett barn som var resultatet av två syskons kärlek till varann, hen var inte frisk och mådde väldigt dåligt både fysiskt och psykiskt frånsett att hen inte hade alla ponnisarna i stallet, om man ska vara noga så är det tveksamt om någon alls var där.


Sanningen är den att detta påminner om Sodom och Gomorra och dom städerna lät Gud utplåna.

Jag tror sanningen är den att dessa tjejer som är nya inom politiken vill göra sig ett namn och komma fram och då griper man vartenda halmstrå man kan hitta.
Istället för att stå upp som kvinna och för kvinnor, springer man männens väg och försöker plocka röster. Tyvärr lyckas man ofta för män är dumma i huvudet.
Få kvinnor vill bli påsatta både av sin man, sin son och evt. svärson.

Alla kvinnor vet att är man fler än två tjejer så går det inte, det är knappt man kan hålla sams då.
Fy fan för att bo i ett harem då!

Så mitt råd rösta inte på dessa partier.
Vore det någon ruter i männen så borde dessa tokstollar rensas ut innan de hittar på något ännu dummare.

Så NEJ TACK TILL SYSKON SEX, NEJ TACK TILL FÖRÄLDRA - BARN SEX. NEJ TACK TILL ATT BLI PÅSATT SOM DÖD. Och för mig räcker det med två i ett äktenskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.