jag

jag

torsdag 5 september 2013

Vår sommar 2013 Mariebergs lilla springmeet.

I Juni anordnades Lilla springmeet på Mariebergs köpcentrum.
Vi var naturligtvis där!
Det blev väldigt många bilar ganska snabbt..
 .. det fyllde på hela tiden.
Inte bara bilar denna dagen, många motorcyklar och en och annan moped.



Det fanns ett par bilar inne också att beskåda.

Överlag tycker jag den här dagen är ett mycket lyckat arrangemang.



Inne på gallerian bjudes det på dansuppvisning av Rockrullarna och musik av ett känt band som jag glömt namnet på.


Allt medan bilutställningen pågår utanför...
Här anar jag dotterns inflytande över fotograferingen hon älskar pickisar...


 Somliga bilar gör en lyrisk.. eller hur?  som denna petrolium färgade skönhet
 Mycket folk...

 Vissa stoltserade med all bucklor de vunnit..

..å fler pickisar...

 Sällan man ser vita bilar, tycker jag..
 Men  jag älskar ju vaniljgult...

 Allas dröm...
Somliga passade på att göra ett litet reklam jobb...   
Men det är denne 13-åring med ett bilintresse sen 2 år tillbaka som tagit alla foton.
Tack Erik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.