jag

jag

lördag 8 september 2018

Valet 2018 kontra trädgården.



Alla oroar sig för att SD ska komma in i riksdagen eller regeringen. Men om jag förstod moderatledaren rätt i går så spelar det ingen roll vilket parti som vinner, - alliansen kommer ta makten i vilket fall som helst.
Demokratin är således borta. Då behöver man ju inte rösta allt är klappat och klart ändå.

Jag har lämnat FB för ett tag och tjäbblet där.
jag har vänt min håg till min trädgård.
Jag har rensat ogräs, kant grävt alla rabatter och runt alla träd och buskar.. Sen har jag satt 90 lökar.


Jag har njutit av alla blommor som blommar och av den kalla högs luften och solen som ändå skiner.
 Älskar min lilla apel.



Val, kaos, politisk turbulens. Vänner som delar falska nyheter. Hat ännu mera hat.
Men här i min trädgård ser jag bara kärlek, Guds kärlek och resultatet av en kärleksfull hand (min)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.