jag

jag

torsdag 22 december 2016

bachelor 2016

Jag har inte följt the Bachelor i år. men såg programmet i kväll.
Stackar man!

Jag tror han fastnade i sagovärlden och tappade fotfästet i verkligheten.
Tv vill att deltagarna ska ligga. Helst många så det blir lite strid på kniven.
Det var nog som tjejerna sa - det är som på savannen hyenorna jagar ett byte...

Han blev bytet, men jag tror inte han förstod.

Jag anser också att om en tjej som vet att killen har en annan brud så klämmer man sig inte emellan barken och trädet.

Jag tänker att de som låg med honom efter att programmet var slut, gjorde fel.
Han var ju inte ensam om att gå i säng..

Tv uppmuntrar skit och blir sen upprörda över när det sker.
Jag tror detta visar hur fel det är med verklighets tv.

Människor hamnar i en overklig situation och det blir sen svårt att återvända till verkligheten.

Han borde på hjälp av tv att bli sig själv igen.

Döm honom inte, alla är inte gjorda för den här skiten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.