jag

jag

lördag 6 juni 2015

Huginvägen i lätt duggregn 6 juni.




Jag struntar i kungen, även om jag gillar familjen Bernadotte.
Jag gick mig ut en morgon i arla stund och rensade lite ogräs och satte ut de sista små plantorna jag själv dragit upp från frö.

Passade på att njuta lite och leta upp det som gömmer sig i dunklet bakom buskar och annat.






Jag gillar kontraster, men det är inte alltid jag som åstadkommit det fantastiska resultatet.



Aklejor, aklejor mina hjärtebarn, vad jag älskar er !





Nävor nya



 frö sådda och gamla vänner.


 I bakgrunden vår lille trädgårdsmästare Erik i full färd med att vattna där regnet inte kommer åt.





Inte ens Salomon i all sin prakt hade en klädnad som denna.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.