jag

jag

fredag 5 oktober 2012

Bauhaus besvikelse

Vi har precis renoverat vårt badrum.
Vi åkte till Bauhaus och köpte ett badrumsskåp för 1395 kr.
Det låg omonterat i en kartong.

För att inte sabba allt, min make och jag har två tummar mitt i handen, lejde vi en snickare att montera det.
Det tog nästan två timmar för honom.
Han satte spegeldörrarna men den ena sprack.
Det var fel på en skruv som inte tog stopp.
Vi fick en ny spegeldörr.
Väl hemma skulle jag montera handtaget.
Då är skruven så nätt tilltagen att med packningar och bricka som följer med når skruven inte ens genom glaset.
ALDRIG MER BAUHUSE!!

Hade jag vetat detta hade jag köpt ett badrumsskåp på Ikea för 550 kr och en lampa över för någon hundring!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.