jag

jag

fredag 7 oktober 2016

Våldtäkten på Gotland.

Jag läser om våldtäkten på Gotland. Jag ser på nyheterna.
Jag hör vad polisen säger.
De vet vilka som gjorde det.

Å ändå släpps de.
Hade det varit HA som gjort detta mot en svart kvinna hade de aldrig någonsin försatts på frifot.

Hur kan svensk lag försvara fem invandrar killar som våldför sig på en handikappad vit kvinna?
Hur kan man stänga Gotland pumpa in poliser för att skydda brottslingarna.
Brottslingar som glatt erkänner våldtäkten för svenskar som frågar och som skryter med att de gjort den och grattar varann till att de kom undan med det.

Gotlänningarna ifrågasätter och går till åklagaren och han skiter på sig och kallar det hemfridsbrott.

Jag är så ledsen för kvinnans skull.
Hon måste känna sig dubbelt värdelös.
Först blir hon slasktratt till fem idioter som gör henne illa i flera timmar.
Sen säger samhället i princip att hon får skylla sig själv eftersom hon inte gjorde motstånd.
Hur fan vet man det var polisen med?

Stackars kvinna hon måste varit skräckslagen.
Jag kan inte ens förställa mig hur det måste ha varit.

Nu undrar jag: var är feministrörelsen i detta?
Var är FI och vänstern?
Sverige är ett jämställt land.
Nej det är det inte vi är tillbaka på medeltiden igen.


Hur kan dessa partier och organisationer tiga när unga kvinnor våldtas på löpande band sen i somras och nu ger man sig på gamla och handikappade.

Dessa as är inte värda att kallas män för det är dom inte.
Hur kan vi se mellan fingrarna med detta?

Gotlänningarna demonstrerade och då kallas kravall polisen in.
Men gärningsmännen går fria.
De får hjälp att ta sig till fastlandet.

Nästa gång nått sån här sker tycker jag att de kan få smaka på sin egen medicin.


Jag är arg jag är jätte ARG för vi låter våra kvinnor i vårt land betala för flykting politiken och skiten skall få stanna här vad de än gör.
Vi lallar med förbrytare och idioter.
För hur det än är så kan en man inte sköta sig ska man ut härifrån.. Bara att välja. Män som går omkring som laddade vapen måste elimineras.
Men vem bryr sig????

VAR I HELVETE ÄR FEMINISTRÖRELSEN????


Det inte polis och samhälle kan ta tag i det får pöbeln fixa. Ut på gatorna och freda kvinnor och barn.

Jag vet inte om politiker och ny svenskar förstår att man binder ris åt egen rygg.

Jag undrar var är imamerna? alla vettiga muslimer alla andra invandrare, varför är de så tysta.?
Förstår de inte att en vacker dag drabbar detta dem själva.
Förstår de inte att SD kommer vinna en jordskreds seger i nästa val??
å är inte de tillräckligt radikala kommer nationalfront och andra extrema partier komma in i riksdag och regering.

Människor är vansinniga på flykting politiken och på invandrarna som det lallas med.
man tror media och polis mörkar brotten som begås av utlänningar.
En flykting som är pensionär får full pension det är dubbelt så mycket som fattig pensionärerna får.

Då har svensken jobbat sen hen var 14 år och betalt skatt......

Rättvisa, broderskap och jämställdhet.
Va inte parollen sån?

Vilket jävla hyckleri.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.