jag

jag

torsdag 16 juni 2016

min trädgård i dag

De bästa kombinationerna har inte jag planerat, det har bara blivit så.
Men ibland har jag tänkt till.


I bland blev det bättre än jag tänkt som förra sommaren då jag slängde ut alla fingerborgsblomster frön i lite hur som helst i rabatten och det blev bra med fingerborgsblommor vid entrén.
 En liten fluffig näva som tog över allt när vi sågade ner tujan, men det gör inget i år eftersom den täcker den fula lerjorden nu.
Somligt är vackrare än annat mot en grå himmel...
 
 
Jag tycker om att de hur olika blad med olika färg och form blandar sig och blir en vägg av liv i vinden.

 
 
enskilda älsklings blommor just nu

 

jag tror rosa är min favorit färg alla kategorier...
eller vad tror du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.